„Forma Ideale“ – najbolji korporativni brend Srbije u kategoriji trajnih potrošnih dobara

0
1608

forma ideale

Kragujevačka firma „Forma Ideale“ proglašena je za najbolji korporativni brend Srbije u kategoriji trajnih potrošnih dobara, za prethodnu godinu, u 11. izboru Privredne komore Srbije (PKS), Ministarstva trgovine i lista „Privredni pregled“, u akciji „Najbolje iz Srbije 2014“. Slogan ovogodišnjeg takmičenja bio je „Najbolje je u ljudima“, a na konkurs se prijavilo 160 robnih i korporativnih brendova. Najbolji su proglašeni u 24 kategorije.

Bambijeva „Plazma“ najbolji je robni, a „Carnex“ korporativni brend u kategoriji hrane, a u domenu pića, nagrada je pripala „Jelen pivu“, kao najboljem robnom i „Nectaru“, kao najuspešnijem korporativnom brendu. U kategoriji trajnih potrošnih dobara prvi robni brend je „Metalac bojler“.

Probiotik“ kompanije „Ivančić i sinovi“ prvoizabrani je brend robe svakodnevne potrošnje, u kategoriji hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi, dok je vršački „Hemofarm“ najbolji korporativni brend. U kategoriji obuća i odeća pobedio je „P.S. Fashion“ iz Čačka, kao robni brend, a kompanija „Mona“ ponela je titulu prvog korporativnog brenda Srbije.

Tigar obuća“ iz Pirota najbolji je robni brend proizvodnih dobara i poslovnih usluga, dok je „NIS“ najbolji korporativni brend u istoj kategoriji. Kao najbolji lokalni brend, nagradu je osvojio „Carpe Diem“ iz Srbobrana, a za najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom nagrađeno je Poljoprivredno gazdinstvo Ćulum iz Futoga – za futoški kiseli kupus.

Titulu „Najbolje iz Srbije“ za Najuspešnije uvođenje novog brenda ponelo je preduzeće „Alfa-Plam“ iz Vranja za brend „Commo“, a najbolja trgovinska robna marka je „Premia“ kompanije Delez Srbija.

Najuspešniji u uslugama su „Infostud“ i „Air Serbia“ u kategoriji malih i srednjih, odnosno velikih preduzeća. Kompanija „Gorenje“ pobedila je u kategoriji Najbolji strani korporativni brend koji posluje u Srbiji, a nagrada za najbolje javno, državno ili dominantno državno preduzeće pripala je Aerodromu „Nikola Tesla“ Beograd.

Ove godine prvi put nagrađene su i dve manifestacije koje promovišu Srbiju kao atraktivnu destinaciju, a to su „Belgrade Beer Fest“ i „Međunarodni poljoprivredni sajam“ u Novom Sadu.

Najbolji izvoznik u kategoriji malih i srednjih preduzeća je Institut RT RK iz Novog Sada, a među velikim kompanijama to je Alfa-Plam, koja ove godine ponela čak dva priznanja akcije „Najbolje iz Srbije“.

Pobednici su izabrani na osnovu tri grupe kriterijuma, tržišno-finansijskih rezultata, percepcije potrošača i mišljenja stručnog žirija. Za omiljeni brend ove godine glasalo je gotovo 6.000 potrošača i predstavnika stručne javnosti. U sastavu žirija ovogodišnje akcije bili su Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, Rasim Ljajić, potpredsednik Vlade Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, Željko Sertić, ministar privrede, Drago Delić, direktor Privrednog pregleda, Goran Petrović i Saša Veljković, profesori Ekonomskog fakulteta u Beogradu, Vera Vida, predsednica Upravnog odbora Centra potrošača Srbije, Stojan Vučinić, predstavnik Jugoinspekta, Miša Lukić, predsednik Upravnog odbora MMS Communication-Publicis grupe za Srbiju i Slobodan Milosavljević, savetnik predsednika Privredne komore Srbije.

Žiri je 12 brendova iz kategorija robe široke potrošnje nagradio Top kornerom, odnosno mogućnošću da budu izloženi u posebno obeleženom prostoru u prodajnim lancima: DIS, Mercator S (IDEA), Veropulos, Univerexport i Metro Cash and Carry. Ovu podršku na tržištu zaslužili su: Plazma, Iskon ulje, Čuveno kikindsko brašno, Polimark kečap, Yumis supe, Jelen pivo, Nectar Life, Valjevsko pivo, Trijumf Aleksandrović, Merix, Bohor i Oho lepak.

Pobednici dobijaju pravo da logo „Najbolje iz Srbije“ koriste kao znak kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i na svojim promotivnim i marketinškim materijalima.

Ostavi komentar

Unesite vaš komentar!
Unesite vaše ime