EPS pogrešio, građani plaćaju

0
1120

Greškom IT centra u Kragujevcu Elektroprivreda Srbije poslala je na adrese blizu milion potrošača obračun za utrošenu struju u junu, sa pogrešnim brojem žiro računa, a ova greška koštala ih je blizu 17 miliona dinara. Da stvar bude gora grešku su uočili tek potrošači.

EPS

Na njihovu intervenciju, ova nemarnost je otklonjena, pa su naknadno dostavljeni novi obračuni sa ispravnim žiro računima. Tako su dva puta plaćeni troškovi dostavljanja, ali i štampanja računa, koji u proseku EPS koštaju oko 17 dinara po potrošaču. Reč je uglavnom o računima koji su dostavljeni pravnim licima, malim preduzetnicima, ali bilo je i grešaka kod jednog broja domaćinstva.

Izvor “Blica” iz EPS kaže da je napravljen veliki propust koji ne samo što je koštao kompaniju već i potrošače, koji uz dodatne troškove još pokušavaju da povrate novac koji su uplatili na pogrešan broj.

“Ovo je primer površnosti i neukosti ljudi koji su radili ovaj posao. Pravilo je da pre nego što se račun pošalje moraju da se iskontrolišu sve stavke. Ovde to nije urađeno i greška jednog radnika prilikom unošenja podataka u kompjuter je otišla na milion adresa. Da stvar bude gora, to niko nije ni primetio u IT centru u Kragujevcu od rukovodilaca, što ukazuje da nije obavljena njihova kontrola. Prvi signali o propustu su nam došli od potrošača, pre svega malih privrednika, kojima je novac skinut sa njihovog računa, ali im je dug za struju ostao. Kada je broj ljudi koji su krenuli da se javljaju sa sličnim problemima postao masovan, krenulo se u reviziju i ustanovljen je propust. Tada se krenulo sa štampanjem novih računa, ali je trošak za firmu napravljen. On nije mali i po potrošaču iznosi oko 17 dinara”, objašnjava sagovornik “Blica”.

On dodaje da i pored ovakvog propusta niko nije odgovarao. Dodaje da će grešku zaposlenih u IT centru platiti potrošači električne energije, a ne oni koji su odgovorni.

Ostavi komentar

Unesite vaš komentar!
Unesite vaše ime