Završena sednica Skupštine grada: Burno oko RTK

- -
0

Skupština Kragujevca usvojila je na današnjoj sednici Statut Privrednog društva Radio televizija Kragujevac i pored kritika opozicije da je grad nenamenski potrošio više od 70 miliona dinara za pokriće duga koji je ostavio bivši vlasnik RTK, kao i za redovno isplaćivanje zarada od kada je grad ponovo preuzeo tu medijsku kuću.

Bivši gradonačelnik Kragujevca i odbornik Zajedno za Šumadiju Veroljub Stevanović upitao je gradsku vlast po kojoj je uredbi omogućeno Gradskom veću i gradonačelniku da RTK pripoji gradu i postane javni servis.

“Dobro znam koja je to uredba ali smatram da je iskarikirana. Neverovatno je kako se tome pristupilo kao i činjenica da su posle raskida privatizacija i vraćanja gradu, za RTK nenamenski korišćena ogromna sredstva, bez stavke u budžetu za to ili rebalansa”, naveo je Stevanović.

On je od gradske vlasti zatražio da precizira rok u kome RTK treba ponovo da bude privatizovan.

Šef odborničke grupe Šumadijska regija – Pokret slobodnih građana Bojan Stojadinović ocenio je da RTK ne postoji “ni u pravnom, niti u budžetskom sistemu”.

“Posle raskida privatizacije RTK, građani Kragujevca plaćali su više od 70 miliona duga koji je ostavio privatni vlasnik Radojica Milosavljević. Već nekoliko meseci se bez ikakve budžetske osnove isplaćuju zarade zaposlenima u Privrednom društvu RTK. Nemamo ni rebalans budžeta, a u budžetu za 2017. nije bilo stavke za isplatu zarada u RTK, jer je tada bila privatna medijska kuća”, rekao je Stojadinović.

On je naveo da grad može da se poziva na uredbu Vlade Srbije u vezi sa RTK, ali je dodao da na osnovu toga “ne može da se isplati ni jedan dinar Radio televiziji Kragujevac ukoliko to nije predviđeno gradskim budžetom”.

“Stavka o RTK ne postoji u budžetu, a na to će se ove godine potrošiti 100 miliona dinara”, kazao je Stojadinović dodajući da odbornici čekaju rebalans gradskog budžeta kako bi videli “kako će se ispeglati brljotine”, rekao je Stojadinović. 

Opozicioni odbornici ocenili su da je RTK potreban gradu, ali su kritikovali kako su naveli, “stranačku obojenost” te medijske kuće od kada je u vlasništvu grada i odsustvo ativnosti opozicije u programu RTK.

Nema komentara

Odgovorite