Svečano otvorene renovirane prostorije TIC-a

- -
0

gto tic foto D DJ

Renovirane prostorije Turističko informativnog centra Gradske turističke organizacije „Kragujevac“, na platou nekadašnje Robne kuće, juče su svečano otvorene u prisustvu Nebojše Zdravkovića, zamenika gradonačelnika, Dalibora Jekića, člana Gradskog veća za privredu i predstavnika Gradske stambene agencije. Sredstva za adaptaciju i uređenje enterijera TIC-a u iznosu od 2,5 miliona dinara obezbedilo je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija preko Sektora za turizam što je bilo dovoljno za neophodne građevinske radove i zamenu nameštaja. Posle sprovedenih postupaka javnih nabavki, poslovi adaptacije povereni su kragujevačkim firmama „Simon inženjering“ i „Mia form“.

– Imajući u vidu da Turistička organizacija Kragujevca ovoga puta nije mogla da konkuriše za jedan infrastrukturni projekat, umesto nas taj posao je uradila Gradska stambena agencija u dogovoru sa lokalnom samoupravom i nadležnim gradskim upravama. Oni su sproveli postupke javnih nabavki, posle kojih su, na naše zadovoljstvo, dve kragujevačke firme uspešno odradile građevinske radove i kompletno uredile enterijer. Urađeni su svi građevinski radovi, mi smo osim ovako opremljene suvenirnice dobili i pomoćne prostorije za smeštaj suvenira, opreme, propagandnog materijala, mini čajnu kuhinju, novi toalet, dakle prateće prostorije koje su u svakom slučaju neophodne za rad jednog ovakvog objekta, a pokušali smo da savremenim dizajnerskim rešenjima privućemo što veći broj posetilaca – kaže direktorka GTO „Kragujeva“, Snežana Milisavljević.

U savremeno opremljenoj suvenirnici GTO „Kragujevac“ nalazi se oko 400 različitih vrsta suvenira, tj preko 3.500 komada artikala sa obeležjima grada i Srbije. GTO „Kragujevac“, prema rečima Nebojše Zdravkovića, zamenika gradonačelnika Kragujevca, jedan je od najboljih promotera Kragujevca.

– S obzirom na to da grad Kragujevac svake godine beleži povećanje od oko 16% broja turista koji dolaze u Kragujevac i samim tim i prihoda koji se slivaju u gradsku kasu, naravno da nam je jako bitna Gradska turistička organizacija koja je u proteklom periodu dosta iskoračila u odnosu na mnoge druge firme u gradu. Bitna nam je i zbog toga što se odavde formira imidž grada Kragujevca i šalje se slika Srbiji, Evropi i svetu o tome kakav je grad Kragujevac i koje potencijale imamo na raspolaganju – istako je Zdravković.

Grad je usvojio i Strategiju razvoja turizma koja između ostalog, predviđa i razvoj turističke infrastrukture, a upravo, jedan od prvih koraka je i ovaj moderni turističko-informativni centar i postavljanje turističke signalizacije u gradu koja omogućava lakše i bolje snalaženje turista koji dolaze u grad.

FOTO: Duško Đorđević

Slične vesti

Nema komentara

Odgovorite