Poginula na pešačkom prelazu u Avalskoj

- -
10

policijaPrelazeći kolovoz, sinoć, oko 19 sati, u Avalskoj ulici, poginula je Vida V. (74) iz Kragujevca.

Na nju je, na pešačkom prelazu, naletelo putničko vozilo „opel astra“, kojim je upravljao Viktor K. (46). On se vozilom kretao neprilagođenom brzinom, smerom od Srednje medicinske škole prema naselju „Aerodrom“.

Vida V. je podlegla povredama u Kliničkom centru u Kragujevcu.

Uviđaj je izvršio istražni sudija Osnovnog suda, u prisustvu zamenika Osnovnog javnog tužioca i pripadnika saobraćajne policije.

Viktor K. biće lišen slobode i, uz krivičnu prijavu, sproveden istražnom sudiji, zbog postojanja osnova sumnje da je izvršio krivično delo teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja.

10 Komentara

  1. Pesacki prelaz u Avalskoj je postavljen van svake pameti. Nepregledno je i za pesake i za vozace. Vidljivost u tom periodu dana je jako losa ( a sinoc je i kisa padala , preglednost jednaka NULI, upravo sam pre 19h prolazila tuda kolima). Nista nije uradjeno kako bi se na tom pravcu smanjila brzina, od medicinske skole pa do pumpe je cist pravac i vecina vozaca vozi neprilagodjenom brzinom!

    • Ту треба из правца Аеродрома и из правца медицинске поставити лежеће полицајце, па ће онда бахати морати да стану пешаку, јер им се не исплати да мењају амортизере на сваких месец дана.

  2. Jadna zena, samo sam cekala kada ce da se dogodi nesto takvo. Cesto prelazim ulicu bas na tom mestu i do sada sam bila u prilici da se zabrinem da li cu stici uopste na drugu stranu. Vidjala sam slucajeve zgazenih pasa, ali ljude sam mislila da ce ipak da izbegnu!

  3. Samo da dodam da kod tog pesackog prelaza ne radi ulicno osvetljenje i gotovo je nemoguce da pesaka koji je obucen u nesto tamno po kisi vidi na vreme vozac.

  4. A sto se tice zaustavljanja vozila na tom pesackom prelazu saobracajci kazu da samo ako pesak zakoraci na prelaz tada treba stati a ako stoji i ceka vozac nema obavezu da zaustavlja vozilo, jer pesacki prelaz nema zaustavnu crtu. Sada vi zamislite vozite maksimalnom dozvoljenom brzinu koja je 40 km/h po kisi i ispred vas se stvori pesak i onda u zatvor ide vozac a ne onaj strucnjak sto nije stavio ulicno svetlo ili onaj sto je postavio takav pesacki prelaz.

  5. Voleo bih da cujem i mišljenje “genijalca” inžinjera koji je uradio ovakav projekat ulice,kroz naseljeno mesto,a unepred je znao da ne može da funkcioniše. Dokaz za to je i leva traka koja je odmah zatvorena jer nema funkciju,a betonske prepreke samo ometaju vozače da izbegnu ovakve tragedije.Zamislite tu deonicu puta kada ima poledice.Pravo je čudo što je ovo prvi slučaj.Doduše mi smo jedini grad gde tranzitni put ide kroz gusto naseljena područja,jedan od tih je i ovaj.
    Sreća po odgovorne da su jedini krivci pešaci koji prelaze ulicu na pešečkom.I naravno vozači koji voze na za to predvidjeno mesto koje se naziva ulica. Osvetljenje je nebitno,a postavljanje pešačkih prelaza na najbezbednije mesto rešiće jednostavno.Donece propis koji zabranjuje prelazak ulice,pešacima.Naučite da letite,ukoliko vam to dozvoljavaju kablovi kablovskih distributera.

  6. Onaj koji je postavio pesacki na tom mestu nije u pamet .Nepregledno , na pocetku nizbrdice i uz sve to katastrofalno osvetljen …Boze sacuvaj jadna zena .

Odgovorite