Pet nagrada za GTO „Kragujevac“ u Leskovcu

- -
0

gto kragujevac (2)

Na Osmoj izložbi suvenira i turističkih publikacija, održanoj u Leskovcu, Gradska turistička organizacija „Kragujevac“ osvojila je pet nagrada, četiri druge i jednu treću.

U kategoriji „Upotrebni predmet“, drugo mesto dobila je flaša za rakiju u obliku čuture, umetnički oblikovana, na kojoj je spolja peskarenjem oslikana Prva kragujevačka gimnazija sa jedne strane i dizajnirani prikaz najznačajnijih građevina u gradu sa druge. Za GTO „Kragujevac“, ovu flašu proizvodi „Interkristal“.

U kategoriji „Višelisna turistička publikacija do 50 stranica“, GTO je dobila još jednu drugu nagradu za publikacije „Seoski turizam- Kragujevac“, na srpskom jeziku „Otključajte lepote Šumadije i Pomoravlja“, (dvojezična srpski/engleski) i Religious Tourism Central Serbia, publikacija na engleskom jeziku.

Drugu nagradu GTO je dobila i za turistički promo film „Video publikacija – turistički promo film“ „60 godina – Fići u čast“( Promo spot, mp4 HD, izdavač Gradska turistička organizacija „Kragujevac“), koji je snimila i pripremila „Duo digital medija“.

Drugom nagradom nagrađen je i set turističkih razglednica, dok je treće mesto, Kragujevčanima pripalo za kolekciju od osam turističkih fotografija „Fića fest- 60 godina fiće“.

Na manifestaciji je učestvovalo pedest turističkih organizacije iz Srbije, Republike Srpske i Bugarske. U takmičarskom delu, pravo učešća na izložbi imale su sve lokalne, regionalne i nacionalne turističke organizacije iz zemlje i inostranstva, sa publikacijama koje su štampane u prethodne dve godine. Prema propozicijama, deo takmičarske konkurencije, nisu mogle da budu publikacije, fotografije i video materijali koji su nagrađivani prethodnih godina.

Štampani materijal ocenjivao se u takmičarskom delu u kategorijama, jednolisne turističke publikacije, višelisne turističke publikacije do 50 stranica i sa više od 50 stranica, turističkog plakata i kolekcije ili pojedinačne fotografije. Video publikacije ocenjivane su u kategoriji turističke reportaže i turističkog promotivnog filma, a predmeti su bili podeljeni na kategorije suvenira, upotrebnog predmeta i najoriginalnijeg eksponata. Kriterijumi za ocenjivanje bili su autentičnost, likovnost, originalnost, kvalitet izrade, inovativnost, upotrebna vrednost i opšti utisak.

Slične vesti

Nema komentara

Odgovorite