“Ne prljaj. Nemaš izgovor” u OŠ “Treći kragujevački bataljon”

- -
0

U okviru društveno odgovorne kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ u Kragujevcu je očišćeno dvorište Osnovne škole “Treći kragujevački bataljon”.

Kampanju „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ pokrenuli su kompanija SBB, SBB Fondacija i Total TV sa idejom da povećaju ekološku svest građana.

Eeko timu SBB Fondacije akciji u Kragujevcu se pridružila i JKP „Čistoća“ , kao i učenici Osnovne škole „Treći kragujevački bataljon“.

„Zadovoljna sam zbog podrške koju dobijamo od sugrađana, jer je to znak da postoji interesovanje za ovu temu, koju šira javnost još uvek nije prepoznala kao važnu. Podrška Osnovne škole „Treći Kragujevački bataljon“ kao i JKP „Čistoća“ nam je izuzetno važna na ovom putovanju koje je započeto prošle godine i zato im se ovom prilikom zahvaljujem što su nam se pridružili i što su danas bili ovako vredni. Kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ je postala prepoznatljiva u društvenoj zajednici i nadam se da će se ovakav trend nastaviti kako bi naše gradove učinili čistijim mestom za život“ , kaže Snežana Todosijević, direktorka poslovne jedinice SBB-a Kragujevcu.

“Čistoća” je obezbedila vouila i posude za odnošenje smeća. U tom preduzeću ističu da su uvek spremni da podrže ovave akcije.

“Uvek smo spremni da podržimo akcije koje razvijaju svest kod građana o potrebi da se smeće adekvatno uklanja i razvija ekološka svest kod dece, pogotovo kod najmlađih, pa nam je izuzetno drago što je ova akcija održana baš ovde, u Osnovnoj školi “Treći kragujevački bataljon”, ističe Nemanja Dimitrijević, direktor „Čistoće“

U školi nisu krili zadovoljstvo urađenim. Uz čistije drvorište sada imaju i nove sadnice.

“Ovo je veliki ekološki dan. Očistili smo naše dvorište, a iz “Srbijašuma” su nam donirali sadnice”, rekao je direktor OŠ “Treći kragujevački bataljon”.

U okviru kampanje, “Ne prljaj. Nemaš izgovor!” do sada je očišćen veliki broj javnih površina u više od 20 gradova, postavljeno je 16 igrališta u 16 gradova Srbije, 2.500 dece videlo je predstavu „Ko to tamo prlja?“, dok je oko 30 javnih ličnosti podržalo kampanju kroz motivacione video poruke koje pozivaju na odgovornost.

Nema komentara

Odgovorite