Kragujevački taksisti u utorak ispred vlade

- -
12

sitakKragujevački taksisti, okupljeni oko udruženja „Sitak“, protestovaće u utorak, 19. februara, ispred vlade Srbije, tražeći rešenje za, kako tvrde, korupciju u auto-taksi prevozu u Kragujevcu.

„Protest će početi u minut do 12 sati ispred Vlade Srbije od koje tražimo da nam pomognemo u našoj borbi protiv korupcije u auto-taksi prevozu u gradu, iza koje stoje pojedini predstavnici gradske uprave“, izjavio je danas Tanjugu predsednik udruženja „Sitak“ Predrag Spasojević.

On je naveo da su taksisti jos 4. februara protest prijavili policijskoj stanici Savski venac u Beogradu, kao i da su istog dana o problemima i korupciji u auto-taksi prevozu, u pisanoj formi obavestili prvog potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića, dok su za druge probleme pomoć zatražili od resornih ministara.

Na optužbe ovog udruženja taksista, koje broji oko 40 članova, u gradskoj upravi odbacuju navode o postojanju korupcije i ističu da je tačno da postoji problem „divljih“ taksista u gradu, kao i da čine sve da se taj problem reši.

Takođe, ističu da nije jednostavno rešiti taj problem, jer putnici u takvom vozilu obično odgovaraju da su rođaci ili prijatelji i da je reč o prijateljskoj, a ne taksi usluzi kako bi stigli do određenog mesta.

U gradskoj inspekciji za saobraćaj naglašavaju da je u prošloj godini podneto ukupno 467 prijava u kontroli svih vidova javnog prevoza i da se najveći deo prijava – 442 odnosi na auto-taksi prevoz putnika.

Prijave su podnete zato što nemaju rešenje o obavljanju auto-taksi prevoza, nemaju taksi dozvolu za vozilo ili ona nije overena, nemaju taksi legitimaciju za lice koje upravlja vozilom, kao i zbog drugih nepravilnosti kao što su da taksimetar nije baždaren, da nemaju potvrdu o baždarenju, da nemaju cenovnik.

Taksisti okupljeni oko udruženja „Sitak“ tvrde da u gradu postoji više od 900 vozila koja imaju oznaku TX, što znači da su u sistemu obavljanja taksi prevoza, sa čime se slažu i u gradskoj upravi, ali ono što članove ovog udruženja buni je to da samo 400 vozača ima taksi legitimaciju, pa se pitaju ko to vozi još oko 500 vozila.

U gradskoj inspekciji za saobraćaj navode i da kazne za fizičko lice u auto-taksi prevozu iznose od 2.500 do 25.000 dinara, odnosno od 5.000 do 50.000 za preduzetnike, da se dešavalo da su neke prijave zastarevale, ali i da su više puta podnete protiv osobe koja taksira.

12 Komentara

  1. ma cuj taksiste. a oni najveci prevaranti i lopuze. je l to neka nova moda da se priljavljuje korupcija i kad ti keva da sestri 100 din vise dzeparca?? ovi su smesni, ja bih njih pohapsio, bezobrazni stvorovi, ovo je veleslalom po ulicama zbog njih

    • trebalo bi vam zabraniti post jer i MENE onda nazivate ruznim imenima koji imam taxi dozvolu taxi legitimaciju sertrifikat o poznavanju grada i saobracajnih propisa koji imam registrovanu taxi radnju i placam porez drzavi i vozim tebe za sto dinara kroz ceo grad a tri da mislis da si gazda i da se ponasas prema meni kao prema nizoj rasi????sram te bilo neznalice .

  2. Krivo im je sto niko nece da se vozi sa njima i ne mogu da podignu cenu pa sad hoce da uklone linijski taksi. Niko normalan nece da plati taksiju voznju do grada 150-200 dinara kada moze da se vozi za samo 50 dinara. Trebalo bi legalizovati linijske taksije nek placaju ljudi porez pausalno i da poloze za taksi dozvole pa neka voze do mile volje.
    Dragi “ORIGINAL” taksisti, konkurencija je zdrava za biznis, kada bi opremili i ocistili automobile da budu na nekom zavidnom nivou onda bi i imali posla. Do tada cemo se voziti linijskim taksijima posto u kvalitetu usluge nema razlike a i JEFTINIJE je.

    • A jel ti linijski taxi dolazi do kuce ili ga cekas po gradu i jel se vozis sam u tom vozilu ili se guras sa jos cetiri nepoznate osobe???

      • Smesan i potpuno besmislen komentar Marko.Ako ides svaki dan do grada i nazad to je 100 dinara.U slucaju obicnog taksija,nije ispod 400 dinara u oba pravca.Mesecno je sa linijskim 3000 a sa ‘gospodskim’ 12 000!To je sto ce tice cene i ustede.A sto se tice dolaska do ulaza i guranja,ni to ne pije vodu.Svakom aerodromcu treba najvise 5 minuta do njihovog stajalista,a iskren da budem vrlo cesto se i sam ili sa jos jednom osobom vozim,znaci nema ni guranja niti neke ‘muke.Tebi jedino preostaje da dremas i citas novine u obicnom taksiju…

    • meni nije krivo imam posla placam drzavi sve i vise nego treba auto je kao iz salona uvek cist mirisan,redovno servisiran euro 3 standard bazdaren taximer placena taxi stajalista polozeno sve posedovanje svega a linijski nema nista i nezeli da ima a o cistoci nemojte nista govoriti linijskih taxista i o njihovom pusenju u toku voznje kao i peskir oko vrata i trik majca leti.A PRIJATELJU TAXI JE LUKSUZ UVEK BIO I TREBA DA BUDE a gospoda ne zele da polazu nove propise i sertifikate to kazu za njih ne vazi i nepada im napamet tako svaki prica u voznji a vozio sam se i ja vise puta da vidim na cega to lici i video sam sramota

  3. Pa ovi komunalci ako nesto uopste rade to je teranje ilegalnih taksista kod ureda :D a i zar saobracajna policija ne treba da hvata ilegalne taksiste, kako moze neko iz grada da kaznjava ljude koji voze?

  4. Pa jednostavno je. Sa sa taxi legitimacijom i placenim porezima i doprinosima za tu godinu mozete da registrujete vozilo. I ako imate saobracajne kazne, ne mozete da registrujete vozilo. Ako nemate dozvolu automatski vam skidaju tablicu pa kada platite sve sto treba i kaznu onda mozete poceti da radite. I na kraju KOMUNALNA policija nema pravo da Vam napise kaznu za saobracajni prekrsaj. Oni pisu kaznu sto taxi staje na autobusko stajaliste. Taxi koji ima sve dozvole MOZE da stane na BUS stajaliste posto je to javni prevoz a taxi tu spada. Problem je sto je nas narod TAKSISTI malo zatucan i vise voli da svakog dana pije pivo u kafani nego njih 20 da plate dobrog advokata i da unisti grad koji i sada mora da plati za onaj cirkus sto su uveli da mora 10 godina da bude taxi star.
    I jos jedna mnogo bitna stvar NE DOZVOLJAVATI LJUDIMA STARIJIM OD 65 godina da voze taxi. Kao ni ljudima ispod 25. Udjem u taxi i kazem gde da me vozi a klinac me pita gde ti je to. I sta ja da mu radim. Kazem mu lepo da pozove drugi ili da kupi navigaciju ako ne zna. Posle zvao kolegu da pita. Ima i dosta dobrih i korektnix taksista i to treba napomenuti ali nazalost suvise ima divljeg i nepismenog naroda.

    • E narode moj zatucani. Prvo proverite svoje tvrdnje pa ih onda iznosite. Nažalost previše je “pametnih” glava u ovom narodu tako da se to i odražava i na stanje stvari u nas.
      Prva opaska arodromcima.
      Izbegavajte vi lepo “gospodski” taxi i neka vas voze Karington i drugarići za 50 kinti, Samo mi nije jasna računica vas ekonomista koji sedate kod “rođaka” u linijski. NPR. Vi aerodromci se uglavnom svi poznajete jer ste se već do sada sretali u nekom kecu ili pezejcu linijašu. Kako vam bar jednom ne padne na pamet (ovo je opciono i zavisi od glave do glave) da se možete voziti i za 40 din do grada ili iz grada, ako samo vas četvoro uzme jedan “gospodski ” taxi i koji vas prebaci do željene destinacije (koja je naravno ista kao i Rođačka) 120 din maximalno iznosi vožnja u jednom pravcu. Uz to izbegavate neprijatne komunalce i inspektore. Ne morate se lažno predstavljati kao treće koleno i najbitnije ne morate umesto vozača prizivati stranke na svakoj stanici do aerodroma. Plus gušenje u hercegovačkom duvanu koji puši većina vozača u linijskom je verovatno dodatni komfor koji dobijate gratis uz petominutnu vožnjicu. NEPROCENJIVO.
      Brat bratu umesto 3000, kako neko to malopre reče, vozite se čitav mesec za petinu manje. Za neupućene to je 2400 mesečno.
      Posle lekcije iz matematike lekcija o saobraćajnim zakonima.
      Najstrožije je zabranjeno ZAUSTAVLJANJE I PARKIRANJE NA AUTOBUSKIM STAJALIŠTIMA.
      Dozvoljeno je na min. udaljenosti od 15 metara.To što je neko taxi prevoznik ne daje mu za pravo da može da se parkira ili zaustavlja gde god poželi. Mada svakome od vas se desilo da mu je taxi bio potreban upravo tu, na tom mestu tako da…

      • Vidim da si se potpisao kao Profi taxi,pa te razumem u potpunosti…Ceo dan sedis u kolima za badava,tj. sitne pare.Druze nista od ovog pobrojanog nije tacno.Koji pezejci,koji kecevi?!O cemu ti to pricas?Uglavnom su dacije,floride i po neki punto.Ima i karavana,ako te bas interesuje.Niti su stoka niti se tako ponasaju.Ceo grad zna na kakvom su glasu taksisti,bilo koje organizacije…Jeftiniji linijski su i tacka.Palite i vi cigarete u kolima,samo sto predhodno pitate,sto rade i oni.Zasto bih ja bilo koga vukao za rukav i dogovarao voznju kod tebe,kada sami sednemo u isti auto!:)Ovo o rodjacima,ne bih komentarisao.Uostalom i mnoge tvoje kolege su presle na taj vid taksiranja.Komentar ti je prepun uvreda,ali me to kada ste vi u pitanju,nista ne cudi.prijatna dremka u spicu dana,pozdrav.

        • sad samo za sve neupucene gradjane ;ja sam legalni taxista i placam sve poreze i doprinose a taj DIVLJAK od linijskog taxiste ne placa nista i on je pametan a ja sta sam ja ? I ljudi budite sigurni da ce mnogima od nas legalnih da se prelije casa i bice svasta po gradu a nisu svi LINIJASI divljaci ima i njih legalnih mnogo i protiv njih se niko ne buni NEGO SU SAMO DIVLJACI PROBLEM DAL JE ON LINIJSKI ILI OVAJ GOSPODSKI KAKO IH NEKO NAZIVA

  5. “Gospodski”a bogami i ti “linijaski”zelim vam sve najbolje radite posteno i nema da vas boli glava.Problem su po meni samostalci koji koriste oznake drugih firmi i pljackaju Kragujevcane i ljude koji dolaze sa strane njihov kilometar je skuplji 40%nego u BG.Sto se tice vozila ne mogu svi da imaju nova vozila ali cista mogu da imaju svi.Tako da vam zelim mnogo loseg vremena i pozdrav od “MEGA”taxija i svih vozaca iz naseg udruzenja.Ako vam posao ide lose kod nas ste dobro dosli,a ako ne znate ulice uvek je tu neko da vam pomogne.Ljudi pisao bih vam jos ali zurim na adresu dao sam 3 minuta.Pozdrav.

Odgovorite