Karavan „Moja Srbija“ sutra u Kragujevcu

- -
0

moja srbija

Sutra od 17 do 22 sata, u pešačkoj zoni „kod Krsta“, Grad Kragujevac i Gradska turistička organizacija biće domaćini promotivnog karavana „Moja Srbija“, koji je deo istoimene kampanje Turističke organizacije Srbije i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, namenjene domaćim gostima, a u cilju predstavljanja turističke ponude Srbije.

Ove godine Karavan putuje kroz 14 gradova Srbije. Krenuo je 3. juna iz Užica, a zatim preko Novog Pazara, Niša, Vranja, Zaječara i Požarevca, stiže u Kragujevac.

Kragujevčanima će se predstaviti preko 50 izlagača, jer će osim 14 gradova učesnika Karavana, biti postavljeni štandovi i za gradove regiona centralne Srbije koji gravitiraju Kragujevcu. Istovremeno, potencijalnim gostima iz cele Srbije, putem medijske kampanje predstaviće se i ustanove, preduzeća, udruženja, organizacije i pojedinci, koji svojom ponudom učestvuju u promociji Grada Kragujevca, njegove istorije, kulture, okoline, manifestacija, prirodnih lepota, smeštaja i svih njegovih turističkih vrednosti.

GTO Kragujevac će u okviru promocije Grada promovisati Dečji đurđevdanski karneval, Fića fest (koji će biti održan u subotu 18. juna), Arsenal fest (koji se održava 23, 24. i 25. juna), a biće dodeljene i nagrade pobednicima manifestacije „Dani otvorenih dvorišta“. Za zainteresovane goste i posetioce biće organizovana i pešačka vodička tura kroz kompleks „Milošev venac“ i centar grada.

U kulturno umetničkom programu na bini ispred Krsta, posle pozdravnih govora dobrodošlice, nastupiće dečji hor „Amadeus“, Tamara Repanović, solisti Muzičke škole „Miloje Milojević“, pevačke grupe i folklorni ansambli SKC, KUD „Svetozar Marković“, „Smilje“ i „Dukati“, plesne grupe „La Luna“ i „Fiesta“ iz Kragujevca i KUD „Oplenac“ iz Topole. Večernji program će upotpuniti di-džej sa muzikom za mlađe generacije.

Kragujevčanima, koji žele da saznaju šta u okviru turističke ponude nude različiti regioni i gradovi Srbije, predstaviće se i vlasnici najlepših dvorišta iz okoline Kragujevca, domaćini koji se bave seoskim turizmom, vinarije i destilerije na teritoriji grada. Cilj ove kampanje je da građani bar deo svog godišnjeg odmora provedu u Srbiji, koja iz godine u godinu ima sve bolju i raznovrsniju turističku ponudu.

Zainteresovani građani koji žele da učestvuju u nagradnom kvizu „Koliko poznaješ Srbiju“ i uspešno odgovore na pitanja mogu da dobiju nagradno putovanje na neku od destinacija u Srbiji.

Slične vesti

Nema komentara

Odgovorite