AMKK Divlji – Kragujevčani u pohodu na Evropu

- -
0

divlji amkk soneKragujevački Auto-moto karting klub „Divlji“ u prošlosti je ostvarivao veoma zapažene rezultate, a u narednoj sezoni očekuju ih još veći izazovi. Vicešampioni Srbije iz 2011. godine, pored domaćeg Prvenstva, učestvovaće i na Šampionatu Evrope, na stazama u Italiji, Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Poljskoj i Hrvatskoj, a u planu je i organizacija jubilarne 20. moto trke „Nagrada Kragujevca“.

Alfa i omega kluba, direktor, vlasnik i takmičar, Nenad Petrović Šone, sedmostruki šampion Srbije i prvak istočne Evrope, za naš sajt otkriva nešto više o novoj sezoni, koja počinje krajem aprila.

Zašto si odlučio da počneš da se baviš ovim sportom?

– Motorciklizmom sam odlučio da se bavim iz velike ljubavi prema brzini i dvotočkašima. Želeo sam da sebe stavim na pravi test brzine i veštine vožnje, na stazi, a ne u javnom saobraćaju, jer svi znamo šta se dešava u saobraćaju. Na početku sam vozio u klasi 250ccm gde sam u jakoj konkurenciji ostvario veoma zapažene rezultate. Klasa Stock Sport 1000 je došla kao nastavak uspešne priče.

Da li si se prethodno oprobao u nekom drugom sportu?

– U ranom detinjstvu sam se takmičio u kartingu, u kom sam osvojio 13 prvih, devet drugih i 12 trećih mesta. Čak mi je i oduzeta titula šampiona, navodno zbog prejakog motora na kartingu, što je kasnije dokazano da je neistina. Zbog takvog ponašanja čelnih ljudi, izašao sam iz takmičenja i tada je prevagnula moja ljubav prema motociklizmu.

divlji 640

Kako si došao na ideju da osnuješ AMKK Divlji?

– U to vreme Kragujevac nije imao nijedan ozbiljan moto klub, koji bi novim takmičarima izašao u susret, tako da sam vozio i osvajao titule za neke druge klubove van našeg grada. Grupa ljubitelja ovog sporta i ja odlučili smo da osnujemo prvi pravi Auto-moto karting klub i nazovemo ga „Divlji“.

Da li si zadovoljan svojim i rezultatima klupskih kolega, od osnivanja do danas?

– Naravno da sam prezadovoljan. Osvojio sam zlatnu kacigu, najveće priznanje u Srbiji, zatim sedam titula prvaka države, dva vicešampionska pehara i tri treća mesta, a šampion istočne Evrope bio sam 2005. Ni ostali takmičari ne zaostaju mnogo. Miroslav Stanojević bio je šampion Srbije u klasi 125ccm, Darko Radonjič u klasi 600ccm, u istoj klasi Aleksandar Sinđelić je bio vicešampion, a Nemanja Paunović treći. Treće mesto osvojio je i Balša Zorić u klasi 600 SS, kao i Dejan Stojković u klasi 1000 moto hepening, dok je Igor Arsić u klasi 600 SS bio četvrti… Kao klub smo osvojili vicešampiosku titulu Srbije.

U prošloj sezoni klub je bio četvrti u generalnom plasmanu, da li je moglo bolje?

– Nažalost nekoliko naših takmičarima, među kojima i ja, imali smo padove i povrede na stazama, tako da smo svojim odsustvom smanjili bodovni saldo kluba u Šampionatu Srbije. U 2011. godini smo bili vicešampioni Srbije, titula prvaka nam je izmakla za samo par bodova, a umnogome je tome doprineo moj pad na stazi „Beranovac“, kraj Kraljeva, posle kojeg nisam nastupao u nastavku sezone.

divlji 640 (1)

Kaži nam nešto više o Šampionatu Evrope?

– Šampionat se održava na svetski priznatim stazama: Slovakia-ring (Slovačka), Adria Raceway (Italija), Grobnik (Hrvatska), Čarvar (Austria), Poznan-ring (Poljska), Brno (Češka)… Učestvovaćemo Igor Arsić (600 SS), Darko Radonjić (600 SS) i ja (1000SS), a očekujemo da nam se priključe još dva takmičara, u zavisnosti od dogovora sa sponzorima, zato što ovo takmičenje iziskuje velika finansijska ulaganja. Kao i do sada, očekujem vrhunske rezultate svih članova kluba. Samo Evropsko prvenstvo je dosta zastupljeno i posećeno, a to iziskuje veliku psiho-fizičku spremu, a naravno i finansijsku.

Posle skoro pet decenija organizovali ste dve moto trke u Kragujevcu, 2010. i 2011, da li postoji šansa da se to ponovo dogodi?

– Motocikli u klasi 1000 SS razvijaju brzinu preko 300km/h. Takmičenja i same staze moraju se prilagoditi novim standardima FIMA organizacije, usvojenim prošle godine. Ispunili smo želju svih nas iz kluba, ali i Kragujevčana, pa smo organizovali dva takmičenja pod nazivom „Nagrada Kragujevca“, na stazi „Šumadija sajam”, uz veliku podršku Grada Kragujevca. Nadam se da će u skorijoj budućnosti Grad Kragujevac uspeti da realizuje planove i izgradi jedan auto-moto drom gde ćemo u svim granama dobiti neke nove šampione, a samim tim i povećati bezbednost u našem gradu.

Koliko je ovo skup sport i da li imate adekvatnu podršku sponzora?

– Moto-sport je jedan od najskupljih sportova, jer iziskuje sve. Od kvalitetnog i skupog motocikla, preko opreme, guma, treninga na stazama širom Evrope i svih ostalih pratećih elemenata koji ga čine, a normalno sve se to realizuje uz podršku sponzora. AMKK „Divlji” najveću podršku je do sada imao od Grada Kragujevca, kako za sama takmičenja, tako i za organizaciju moto trke. Slede ga Castrol Srbija, Motoring iz Beograda, kragujevačka Zastava-Impro, Frog-em iz Mladenovca, ZOO PIRANA (Kragujevac) i sam lično (Moto-servis Šone).

Nema komentara

Odgovorite