Najbolja hrana za zimske dane

- -
0

Hrana koja osvežava i daje snagu je idealna za hladne mesece koji nam predstoje. Pogledajte spisak namirnica koje su bogate vitaminima i antioskidansima.

Nar
Semenke nara su bogate polifenolima, biljnim hemikalijama koje se bore protiv upala. Pomešajte semenke sa zobenim pahuljicama za ukusan i zdrav obrok.

Prokelj
Skinite s njih zadnji sloj lišća, presecite ih na pola, prelijte maslinovim uljem i začinite sa malo morske soli. Stavite ih u tepsiju i pecite na 180 stepeni dok ne poprime lagano zlatnu boju. Odličan su izvor antioskidanasa.

Kivi

Jedan kivi sadrži oko 100 miligrama čuvara imuniteta, vitamina C. Dodajte kriške kivija u salatu sa spanaćem.

Cvekla
Omotajte cveklu u foliju i pecite na 180 stupnjeva u rerni dok se ne skuva. Isecite je i ubacite u salatu od blitve i izmrvljenog kozjeg sira. Dodajte malo maslinovog ulja.

Grejp
Grejp sadrži flavanone, vrstu antioksidanta za koje se pokazalo da sprečavaju širenje ćelija zaraženih rakom. Uključite ih u voćnu salatu ili stavite kao ukras na kolač.

Nema komentara

Odgovorite