Aca Informacija je Kragujevčanin

- -
0

strahinja calovic

U poslednjih nekoliko godina, svedoci smo neverovatne ekspanzije društvenih mreža. Mnogi ih doživljavaju kao sredstvo za razbibrigu, ali postoje i oni koji smatraju Fejsbuk, Instagram, Tviter vrlo moćnim oružjem, putem kojih mogu da utiču na javno mnjenje i društveni život.

Verovatno ste na Fesjsbuku ili Tviteru imali prilike da se upoznate sa „Acom Informacijom“. Njegovi duhoviti statusi koji se tiču raznih sportskih dešavanja, na prečac su osvojili veliki broj pratioca. Nedavno je ova stranica proslavila 4. rođendan, a  njen tvorac, odlučio je da obelodani svoj identitet. U pitanju je mladi, talentovani Kragujevčanin, Strahinja Ćalović.

Momak koji je odavno prepoznao potencijal društvenih mreža, a kao posledica svega toga je više od 130 000 ljudi koji svakodnevno prate njegov rad.  U razgovoru za Ritam Grada, Strahinja nam je otkrio kako je došao na ideju da stvori „Acu Informaciju“, ali i koje Strahinja Ćalović, čime se još bavi i kakvi su mu planovi za budućnost.

 Pre svega, ko je Strahinja Ćalović?

-Ja sam neko ko se bavi društvenim mrežama, profesionalno i privatno, mada profesionalno sve više potiskuje privatno.  Kragujevčanin sam, ali trenutno živim više u Beogradu nego u Kragujevcu.

 Kako si došao na ideju da napraviš stranicu „Aca Informacija“?

-Svojevremeno sam pisao aforizme i humoristički materijal, a od malih nogu sam ljubitelj sporta. Kombinacija ta dva interesovanja rodila je ideju o „Aci Informaciji“. Prvo je zaživeo na Tviteru, a potom i na Fejsbuku.

Da li si očekivao toliko pratilaca?

-Zvuči kao kliše, ali nisam. Međutim porast aktivnosti na društvenim mrežama, Acina evolucija na istim i pažljiv odabir materijala za Acine objave doveo je do inicijalne eksplozije, a posle je sve nastavilo da raste i da se širi samo od sebe.

Baviš se i stand up komedijom, verovatno ti je to umnogome pomoglo da postovi na stranici budu zanimljivi ljudima?

-Tačnije bavio sam se, i to amaterski. Hteo sam da probam da ono što inače pišem na internetu, izgovorim pred publikom. Imao sam par nastupa, reakcije publike su bile dobre, ali to je bio samo mali izlet, mini avantura radi lične satisfakcije.

Mnogi rad na društvenim mrežama doživljavaju kao razonodu, ali one pružaju veliki broj mogućnosti, posebno na polju marketinga?

– Ako mene pitate, a pitate me jer je ovo intervju sa mnom ( smeh ), društvene mreže su trenutno najjači i najefikasniji marketing kanal. Kombinacija povoljnog oglašavanja i preciznog praćenja rezultata nadmašila je sve do sada poznate oblasti marketinga.

Stiče se utisak da si multitalentovana osoba. Čime se još baviš?

-Dugo sam se bavio košarkom, svojevremeno i matematikom, a vremenom sam se sa prirodnih prebacio na društvene nauke. Trenutno sam posvećen društvenim mrežama i marketingu, pa sam ostale hobije poput pisanja aforizama, pesama i književnosti pomalo zapostavio, ali planiram da to ispravim.

informacija

Zašto si baš sad rešio da obelodaniš da si ti „Aca Informacija“?

-Stvorio sam ga pre skoro 4 godine. Aca se proširio i van društvenih mreža i palo mi je na pamet da probam nešto novo, jer samo konstantne promene mogu da održe intenzitet promena na društvenim mrežama. Sada je Aca dobio novi život i početne reakcije su odlične.

Da li bi smeo da staneš na „crtu“ pravom Aci Informaciji (novinar RTS-a Aleksandar Stojanović, prim.)?

-Kako u kojoj oblasti. U košarci da, u fudbalu ne, što se tenisa tiče, on se druži sa Đokovićem pa ima veliku prednost (smeh).

Kakvi su tvoji planovi za naredni period?

-U planu mi je da dalje razvijam kanale na društvenim mrežama koje sam stvarao minulih godina. Takođe, od objave Acinog pravog identiteta dobio sam još veći broj poslovnih ponuda za social media marketing, pa je cilj da odaberem prave partnere za period koji dolazi i sa njima nastavim da razvijam svoju marketing bajku.

Nema komentara

Odgovorite